Hotelli- ja ravintolamuseossa on parasta ”ihan kaikki”

Hotelli- ja ravintolamuseo kerää säännöllisesti palautetta museon eri palveluita käyttäviltä asiakasryhmiltä. Opastetuille ryhmille, kokoustila-asiakkaille ja tietopalvelun asiakkaille lähetetään palautelomakkeet ja museon aulassa on yksittäisiä asiakkaita varten palautelaatikko. Lisäksi toteutamme näyttelykävijöille vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn, tänä vuonna touko-kesäkuun vaihteessa.

Kevään ja alkukesän 2017 aikana kootun palautteen ja asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella asiakkaat ovat pääsääntöisesti todella tyytyväisiä museon palveluihin. Tässä poimintoja palautteista:

Näyttelyt

Opastukset

Kokoustila

Tietopalvelu

Kiitämme kaikkia palautetta antaneita! Asiakaspalautteen avulla pystymme kehittämään palveluitamme edelleen, korjaamaan mahdolliset puutteet ja vahvistamaan niitä asioita, joihin asiakkaat ovat tyytyväisiä.

Haku